Over
Funalux

Funalux is ontstaan vanuit een heldere visie: begrafenisondernemers moeten zich volledig kunnen richten op wat écht telt. Wij begrijpen dat complexe administratie en versnipperde processen onnodig tijd en energie kosten. Daarom ontwikkelden we een intuïtieve beheersoftware die speciaal is ontworpen voor de uitvaartsector.

Funalux De Beheerderstools Uitvaartsector Kraanvogels

Onze expertise in de sector

Reeds meer dan 10 jaar optimaliseren wij grafische processen bij uitvaartbedrijven. Als geen ander begrijpen wij de werking en unieke uitdagingen waarmee begrafenisondernemers dagelijks te maken hebben. Bij Funalux combineren we onze kennis van de sector met technologische expertise om innovatieve oplossingen te ontwikkelen die écht een verschil maken.

Onze beheersoftware sluit naadloos aan op de dagelijkse praktijk. Door voortdurende feedback van klanten en de nieuwste technologieën te integreren, blijven we onze software verbeteren. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd beschikt over een toekomstgerichte tool die perfect aansluit bij jouw noden. Expertise, innovatie en betrokkenheid vormen de kern van onze aanpak.

Funalux wordt geïmplementeerd,
met een persoonlijke service en aanpak.

Door onze begeleiding en persoonlijke aanpak zorgen wij voor een naadloze transitie naar Funalux.

Funalux Over Ervaring

Ervaring

Opgericht in 2009.

Funalux Over Performantie

Eigen beheer

Ontwikkeling & hosting in eigen beheer.

Funalux Over Beheer

Performantie en veiligheid

We werken met de nieuwe programmeertalen en gebruiken up-to-date technologie, geheel GDPR-conform.

Funalux Over Service

Service

Je hebt een rechtstreeks aanspreekpunt en inspraak over welke verbeteringen in Funalux geïntegreerd worden.

Stappenplan

Na deze stappen kan je van start met Funalux.

Funalux Stappenplan Kraanvogels

Goedkeuring

Je geeft goedkeuring op jouw offerte.

Halve dag consulting

We komen een halve dag ter plaatse om de gepersonaliseerde data eigen aan jouw uitvaartbedrijf te overlopen.

Activatie van jouw account

Jouw account met de gepersonaliseerde gegevens wordt geactiveerd en je krijgt een persoonlijke login.

Testperiode - 3 weken

Je kan aan de slag om te zien of alles werkt volgens jouw wens en noden. De duurtijd van deze periode is ongeveer 3 weken, dit kan sneller of langer duren afhankelijk van hoe snel je wil schakelen.

Tweede consultatiegesprek

We komen langs voor een tweede consultatiegesprek en bespreken jouw feedback.

Verwerking feedback

Jouw gewenste aanpassingen en eventuele correcties worden doorgevoerd.

Tweede testperiode - 2 weken

Er wordt een tweede testperiode voorzien van ongeveer 2 weken of indien gewenst, kan je meteen aan de slag.

Derde consultatiegesprek om samen het eerste dossier op te starten

We komen bij jou ter plaatse om samen het eerste dossier in te geven en voorzien een trainingsmoment waarbij je collega’s kan betrekken.

Funalux Heb Je Nog Vragen

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact met ons op.

Iets Overdruk Folder Uitvaartsector

Iets overDRUK voor de uitvaartsector

In deze publicatie voor uitvaartzorgbedrijven heeft Karel heel wat
«do’s and don’ts» omtrent digitaal printen gebundeld tot een makkelijk leesbaar én begrijpbaar geheel.

Karel kan, als geen ander, complexe grafische materie vertalen naar eenvoudig begrijpbare taal. Hierdoor slaagt hij erin jou de mogelijkheid te geven om het maximum uit jouw investering te halen.

Blijf op de hoogte:
schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt 4 mails per jaar met interessante info en updates over Funalux.