Onze oplossing
Funalux
De gebruiksvriendelijke beheersoftware voor de uitvaartsector, altijd bereikbaar in de cloud via een beveiligde weblink.
Wij zijn ervan overtuigd dat jij je als begrafenisondernemer volledig wil focussen op jouw waardevolle dienstverlening. Zonder te worden belast met een complexe administratie.
Daarom hebben we het familiegesprek opgedeeld in tien overzichtelijke segmenten en op een gebruiksvriendelijke manier gedigitaliseerd.
Zo beschik je over een gecentraliseerd beheer van de uitvaartdossiers met een duidelijk overzicht van de uit te voeren taken, de planning, de administratieve documenten en de aangeboden offertes.
De Funalux-app is altijd bereikbaar in de cloud via een beveiligde weblink en biedt een harmonieuze interface. Dit stelt je in staat om, indien gewenst, bepaalde segmenten samen met de klant in te voeren tijdens het familiegesprek. Hierdoor worden eventuele fouten meteen opgemerkt, en ben je na het familiegesprek grotendeels klaar.
Zo hoef je op kantoor slechts nog enkele kleinere administratieve taken af te ronden, de nodige documenten en planning worden automatisch gegenereerd vanuit de Funalux-app. Je bespaart hierdoor waardevolle tijd.
Documentcreatie
Automatische creatie van administratieve documenten op basis van de ingegeven data in het systeem.
Statusvenster
Na inloggen krijg je een overzicht van alle dossiers. Je kan een nieuw dossier aanmaken of bestaande dossiers openen met de bijhorende todo’s en statussen.
Offerte
Maak in enkele klikken een offerte aan op basis van de artikelen die gebruikt worden in een dossier.
Documentcreatie
Genereer automatisch de gepersonaliseerde administratieve documenten per dossier. Deze documenten zijn interactief zodat je, indien gewenst, in het PDF-bestand zelf nog wijzigingen kan aanbrengen.
Planning
Zet de acties meteen op de planning. Connectie met jouw bestaande agenda is mogelijk.
Opmaak drukwerk
Genereer een drukklare PDF voor het rouwdrukwerk vanuit de Funalux-app, zonder gegevens te moeten overtypen of copy-pasten. De opmaak kan je zelf aanpassen met de gebruiksvriendelijke editor.
Maatwerk
Heb je een specifieke werkwijze of wil je graag koppelen met een bestaande tool? Maatwerk is mogelijk.
Ontdek de kracht
van Funalux.
Wij zijn ervan overtuigd dat jij je als begrafenisondernemer volledig wil focussen op jouw waardevolle dienstverlening.
Zonder te worden belast met een complexe administratie.
Daarom hebben we het familiegesprek opgedeeld in tien overzichtelijke segmenten en op een gebruiksvriendelijke manier gedigitaliseerd.
Zo beschik je over een gecentraliseerd beheer van de uitvaartdossiers met een duidelijk overzicht van de uit te voeren taken, de planning, de administratieve documenten en de aangeboden offertes.
De Funalux-app is altijd bereikbaar in de cloud via een beveiligde weblink en biedt een harmonieuze interface. Dit stelt je in staat om, indien gewenst, bepaalde segmenten samen met de klant in te voeren tijdens het familiegesprek.
Hierdoor worden eventuele fouten meteen opgemerkt, en ben je na het familiegesprek grotendeels klaar.
Zo hoef je op kantoor slechts nog enkele kleinere administratieve taken af te ronden, de nodige documenten en planning worden automatisch gegenereerd vanuit de Funalux-app. Je bespaart hierdoor waardevolle tijd.
Iets overDRUK voor de uitvaartsector
In deze publicatie voor uitvaartzorgbedrijven heeft Karel heel wat «do’s and don’ts» omtrent digitaal printen gebundeld tot een makkelijk leesbaar én begrijpbaar geheel.
Karel kan, als geen ander, complexe grafische materie vertalen naar eenvoudig begrijpbare taal. Hierdoor slaagt hij erin jou de mogelijkheid te geven om het maximum uit jouw investering te halen.
Blijf op de hoogte:
schrijf je in op onze nieuwsbrief
Je ontvangt 4 mails per jaar met interessante info en updates over Funalux.