Oplossing 

Funalux digitaliseert en vereenvoudigt jouw intakegesprek
 met als resultaat een tijdswinst tot 1,5 uur per uitvaartdossier.

Funalux is ontwikkeld voor begrafenisondernemers met als doel het
administratieve en grafische proces van een uitvaart efficiënt te beheren.

Digitalisering van het intakegesprek.

Zorgt voor een efficiënte verwerking
van het uitvaartdossier.
Hierdoor bespaar je tot 1,5 uur tijd
per uitvaartdossier.

Centraal beheer van alle informatie met een
gebruiksvriendelijk overzicht.

Jouw uitvaartdossiers zijn steeds
beschikbaar vanop eender welk toestel.

Automatische creatie van administratieve documenten
en rouwdrukwerk.

Op basis van de ingevoerde gegevens in de software worden automatisch administratieve en grafische documenten gegenereerd.

De kracht van Funalux

Intakegesprek

Het intakegesprek verloopt volledig gedigitaliseerd. Tijdens het gesprek met de familie worden de gegevens meteen ingevoerd en bewaard.


Ontwikkeling

Binnen ons bedrijf hebben we gespecialiseerde en toegewijde ontwikkelaars. We werken met de meest performante programmeertaal en technologie. Zowel hosting als onderhoud worden intern beheerd waardoor je steeds over de laatste nieuwe versie beschikt.


Veiligheid en verwerking van persoonsgegevens

Een veilige en correcte verwerking van persoonsgegevens volgens de GDPR-wetgeving is een belangrijk aspect. Funalux implementeert geavanceerde beveiligingsmaatregelen, waaronder versleuteling en toegangscontroles, om ervoor te zorgen dat jouw data veilig is.


Flexibiliteit

We bieden de mogelijkheid tot maatwerk en integratie met bestaande toepassingen.


Automatische creatie van administratieve documenten

De applicatie genereert automatisch administratieve documenten, dewelke meteen gedeeld kunnen worden met gemeentebesturen, leveranciers, de klant, ...

Dit resulteert in minder administratie, tijdswinst, efficiëntere verwerking en planning.


Automatische creatie van grafische documenten

De applicatie genereert automatisch eenvoudige grafische documenten zoals rouwbrieven, rouwprentjes, koffiekaarten, ..

Dit resulteert in een gestandaardiseerde en correcte output van het drukwerk.


Planning

Ons geïntegreerd planningssysteem kan als alleenstaande oplossing gebruikt worden of kan geïmplementeerd worden binnen jouw bestaande workflow.

Funalux beheert onderstaande processen

Nieuw dossier

Overbrenging en Verzorging

Personalia en Contact

Uitvaart

Drukwerk

Bloemen

Grafzorg

Checklist aangifte

Administratieve documenten

Planning

Plan een demo en ontdek de kracht van Funalux voor jouw organisatie.